12 February 2011

Tudung instant cantik giler


















Aku bukan meniaga tudung yer
Tapi...Cantik kan tudung kat atas tu
Aku paste satu jer..sebab...
Banyakkkk lagi tudung cantik2 kat  SINI

Koleksi tudung2 yang dia jual
Fuhhhhh...meleleh jugak air liur
Bila buka facebook dia
Perrrrghhhh 42000++ orang yang LIKE dia
Orangnya cantik sangat...
Dan bijak berbisnes

Koleksi terbaru dia, tudung denim
Sedihnya, aku tak sempat nak order pun
Tak sampai 24 jam, 200++ helai tudung dia dah sold out
Bayangkan lah, macammana aku tak cakap dia bijak

Pastu terjumpa pulak
Blog personal dia
Haaa..kat sini dia bagi tips2 untuk
mendapatkan customer bagi yang baru nak berniaga online
Bacalah TIPS ni, kamu takkan rugi membacanya
Dan banyak lagi tip2 lain yang dia bagi

Apa yang aku boleh cakap
Ika, awak sangat muda
awak cantik, bijak, ikhlas, jujur, awak tak kedekut ilmu...
teruskan apa yang dah awak mulakan

✿◕ ‿ ◕✿ Tudung yang Cantik, Menarik & pastinya Tertariklah duit dalam akaunku

No comments:

Post a Comment

Sayang anda semua