14 February 2011

Awan "alif lam lam ha"

Dah kul 12 malam, tapi mata tak ngantuk lagi, so blogwalking lah aku sampai mata mengantuk. Then terjumpa blog yang menceritakan tentang AWAN. Dia letakkan gambar awan berbentuk Love. Terus automatiknya mengingatkan aku masa kat UiTM dulu.

Bentuknya lebih kurang macam ni la

Kisahnya bermula~ ~

Aku dari kecik memang suka tengok awan.
Tebiat tu terbawak2 sampai kat kolej. Time tu ujan renyai..aku duduk kat atas bangku depan kolej sambil pegang payung sorang2. Takde apa nak buat, aku pun tengok la awan2 tu bergerak.

Lepastu, terdetik dalam hati, Ish Kalaulah awan tu boleh membentuk "alif lam lam ha".
Tiba2, segerombolan awan, bergerak dan terus membentuk tulisan "alif lam lam ha"
Masyaallah...(mesti korang ingat aku tipu kan...sumpah aku tak tipu tau...).

Aku terjerit2 panggil member2 lain tengok, tapi diorang macam tak dengar langsung jeritan aku. Padahal diorang kat belakang aku jer..Lepastu awan tu terus bergerak dan berpecah. Macam tak nak orang lain tengok apa yang terbentuk tu.

Aku pun macam tak percaya...kenapa Dia pilih aku untuk lihat kekuasaannya.

✿◕ ‿ ◕✿Hanya Dia yang mengetahui segala-galanya.

1 comment:

  1. hai dik. tahniah dik, bukan semua diberi kesempatan macam tu. :) enjoy berblogging k. dan thanks singgah blog abg.

    ReplyDelete

Sayang anda semua