10 February 2011

Pembuka Tirai

Hai semua.....

Entah macam mana
Arini terbuka pintu hati untuk berblog semula
Actually tahun 2009 aku dah ada blog
Tapi terpaksa di tutup awal tahun 2010 atas sebab2 tertentu
Sejak tu, aku asyik blogwalking jer lah
Hanya menjadi silent reader dan silent follower jer
Memang rasa tak keruan lah..

Hari ni dah nekad nak berblog kembali
Macam-macam perkataan aku dok pikir
Untuk dijadikan tajuk blog baru, antaranya

  • Qishea Houz
  • Beryls
  • Maxius
  • Ovyls
Macam-macam pekataan lagi lah
Last2 masa tengah drive, tak semena-mena
Muncul perkataan LOLLIPOP kat otak aku
Hmmm...Lollipop....Why not...
Thanks God for the ilham

Balik rumah, terus register...frustnyerrr...UNAVAILABLE..
Alih-alih, LoLLieZ jer lah...[Lolliez.blogspot.com]
Aku suka..., sebab lollipop tu warna-warni...hihi
Blog yang dah kena tutup tu pun tajuk dia berkaitan dengan warna jugak

So...done....
✿◕ ‿ ◕✿ Fuhhh...legaaa...hati sudah keruan

No comments:

Post a Comment

Sayang anda semua